ایده‌ خلاق برای فروش پیتزا

همواره جهت افزایش فروش هر محصول ، نیاز به یک روش جهت جذب مشتریان است. ایده‌ خلاق برای فروش پیتزا درون مزه ، ظاهری و نحوه ارائه آن نهفته است. بجای قرار گیری سس های تکراری از یک سس با بسته بندی متفاوت استفاده نمایید. اینگونه مشتریان شما برایشان جذاب است که مزه آن را بچشند. ترکیب سس فوق با پیتزا شما فوق العاده و موجب رضایت مشتری می گردد. از سوی دیگر همواره در ظاهر از شرایط خاص استفاده نمایید.

ایده‌ خلاق برای فروش پیتزا

همواره سعی نمایید که خلاقانه با محصولات خود رفتار کنید. مشتریان شما باید منتظر مشاهده یک ظاهری متفاوت در محصولات شما شوند. این ظاهر در بسته بندی یا خود پیتزا ممکن است رخ بدهد.

جعبه پیتزا مستطیلی درب و زیره کلنل

مثلاهمواره قارچ یا گوشت ها را به یک سبک به روی نان پیتزا نریزید. این کار را قادرید روزانه انجام دهید. مثلا یک روز پراکنده ، یک روز مرتب ، یک روز طرح گل و بسیاری از موارد دیگر که قابل انجام است.

از سوی دیگر یک خلاقیت دیگر در نوع ارائه محصول است. در این نوع شما از بسته بندی های متفاوتی استفاده می نمایید. اینکار را قادرید به ما بسپارید. ما تنوعی از اینده را در سر داریم. برای انواع ظاهری قادر به ارائه ظاهری های متفاوت هستیم.

جعبه هایی به شکل :

  • پاکت پستی
  • تم تولد
  • خوش آمدگویی
  • به سبک موبایل یا تبلت
  • پنجره ای
  • بسیاری از نقش های کارتنی
  • و کلی ایده جذاب دیگر که موجب جذب مشتریان شما می شود.

ما با این کار قادر به افزایش فروش شما هستیم. مشتریان شما همواره برای مشاهده یک ظاهری زیبا در نحوه ارائه محصول مراجعه می نمایند. این امر موجب می گردد که موجب تعریف و تمجید افراد ، همچنین معرفی به دیگران گردد.

2 ایده‌ جالب جعبه پیتزا

همواره ساده ترین راه ها ، جذاب ترین را بوجود میاید. برای یک نمونه از این موارد قادرید به روی جعبه متنی را اینگونه چاپ نمایید. فکر می کنید درون جبعه چیست؟

اشخاص با خواندن آن مطمئنن در ذهن خود می گویند: خوب مشخص است ، پیتزا.

این یک خنده و شوخ طبی را ذهن شخص ایجاد می نماید. مسلما با شادمانی شروع خود را در میل آن می نماید. تاثیر مزه و طعم آن به دلیل ذهن شاد ، موجب افزایش می گردد. از سوی دیگر مشتری شما آن را با تمام وجود حس می نماید.

از سوی دیگر قادرید ، زمانیکه مشتری شما نام خود را در زمان پرداخت هزینه ارائه میدهد. آن را چاپ یا با سس به روی پیتزا بنویسید. اینگونه پس از گشایش جعبه پیتزا متوجه نام خود و خوشحالی می گردد.

مرتبط با این پست را از دست ندهید

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست وب سایت