تولید کننده جعبه فست فود

نقش سبز به صورت تخصصی با طراحان حرفه ای و کارگاه مجهز به دستگاه های پیشرفته به سراسر کشور خدمات ارائه می نماید. تولید کننده جعبه فست فود در کیفیت و قیمت های مختلف می یابید. امر مهم در این موضوع به کیفیت ، قیمت ، زمان تحویل و تعداد مورد نظر وابسته است. ما با برندهای معتبری فعالیت نموده ایم که در صفحه اول سایت به آنان اشاره گردیده. تنوعی از محصول در کنار کیفیت و قیمت منجرب گردیده مشتریان زیادی در فست فود به سمت خود سوق دهیم. از سوی دیگر وجود دستگاه های پیشرفته و روز دنیا درون کارگاه چاپ ما منجرب تحویل فوری با کمترین خرابی را به ارمغان میاورد. خرید مستقیم از تولیدی مجموعه نقش سبز شما در بسیاری از موارد کمک می نماید.

تولید کننده جعبه فست فود

جعبه فست فود

به تمامی بسته هایی که فست فود درون آنان به شما ارائه می گردد را جعبه فست فود می گویند. این جعبه ها از جنس کارتن ، کاغذ و برخی دیگر پلاستیک که همگی از نظر بهداشتی موارد را رعایت می نمایند. کیفیت در مواد اولیه و روش های برشکاری نیاز به دقت و رعایت دارد. نقش سبز فقط در زمینه جعبه و بسته بندی فعالیت دارد که این امر موجب گردیده در کار خود موفق و رزومه قوی به ایران عرضه نماید.

فرقی در اینکه شما یک مجموعه کوچک هستید یا بزرگ نیست. هر مجموعه ای قادر است که طراحی خاص خود را دریافت نماید. به مشتریان خود از جعبه های مخصوص خود خدمات ارائه دهد. این عامل موجب می گردد که برند مجموعه شما قوی و پیشرفت را آغاز نمایید.

جعبه فست فود

یکی از بهترین تبلیغات ، استفاده از جعبه با طراحی خاص می باشد که برای مردم ابتدا محله ، شهر و سپس کل کشور به عنوان یک نام معتبر شناخته شود.

چرا از جعبه فست فود استفاده کنیم؟

همواره استفاده از جعبه های شیک منجرب می گردد که مشتریان شما لذت بیشتری در میل محصولاتتان بدست آورند. قبل از مشاهده هر خوردنی ، جعبه های آن به چشم می خورد. اینگونه قادرید کیفیت خود را قبل از میل و چشیدن طعم ، به مشتریان خود انتقال دهید.

همانگونه که تزئین رستوران برای شما مهم است. اینکه از چه رنگ و تابلو هایی استفاده می نمایید. این عوامل منجرب می گردد که دلیل ورود مشتریان و بازگشت آنان به سوی شما گردد. این موضوع برای محصولات شما نیز صدقیت دارد. تنوع در بسته بندی فست فود از پیتزا ، ساندویچ تا همبرگر و بسیاری از محصولات دیگر را درون وبسایت با نمونه کار از برندهای بزرگ قرار داده ایم.

تولید کننده جعبه فست فود

همانگونه که شما تولید کننده محصولات فست فودی هستید. ما هم در زمینه طراحی و چاپ جعبه های آنان به صورت تخصصی فعالیت داریم. نمونه کارهای بسیاری از برندهای بزرگ و محبوب را در وبسایت معرفی نموده ایم. محصولات در این زمینه به موارد مختلفی تقسیم بندی می گردد. از جمله آنان پیتزا که در راس محبوبیت و سیب زمینی نیز وجود دارد.

اینکه مشتریان شما قصد میل در درون سالن یا قصد انتقال را دارند. در نوع جعبه مورد نظر متفاوت است. در تولیدی جعبه فست فود ما همواره برای هر کدام از آنان نمونه های بسیاری را در اختیار شما قرار میدهد. از سوی دیگر امکان طراحی اختصاصی برای شما امکان پذیر است.

تولید کننده جعبه فست فود سفارشی

برای شما این امکان وجود دارد که به صورت سفارشی جعبه خود را تولید نمایید. گروه نقش سبز دارای تمامی تجهیزات اختصاصی در تولید کننده جعبه فست فود خود می باشد. از این رو قادر به ارائه خدمت با توجه به نیاز مشتری به صورت اختصاصی می باشد. در صورتیکه از طراحی ویژه استفاده نمایید. به عنوان یک برند و رنگ آمیزی خاص برای مشتریان تجلی می بخشید. اینگونه در هر موقعیتی با مشاهده آن ، بسوی مجموعه شما روی میاورند.

مراحل تولید جعبه فست فود

هر فعالیتی از پخت فست فود تا جعبه فست فود ، هر کدام از مراحل خاصی برخوردار هستند. در زمینه تولید بسته بندی فست فود این موضوع دارای ظرافت کار بسیاری است که به صورت کلی به آنان اشاره می نماییم.

طراحی و چاپ نقش سبز

طراحی جعبه فست فود

در درجه اول نیاز است که یک طراحی زیبا و مطابق با سلیقه مشتری انجام گردد. این امر اولین گام و یکی از مراحل مهم به شمار میرود. مشتری قرار است با طراحی ما زندگی نماید. برندسازی و پیشرفت ایجاد نماید. از همین رو باید تمامی جوانب از جمله روان شناسی را در نظر بگیریم. با توجه به ابعاد و نوع جعبه مورد نظر از سوی مشتری ، اقدام به طراحی در رنگ های دلخواه مشتری می نماییم.

مشتریان ما عموما فروشندگان و همچنین ارائه دهندگان فست فود هستند. شروع طراحی آغاز می گردد و در ابعاد واقعی و در نرم افزار های خاص به صورت سه بعدی انجام می گردد. طرح در چند مدل انجام می شود تا دیدگاه باز برای مشتری ایجاد نماییم.

نمونه سازی جعبه فست فود

پس از مشاهده و انتخاب از سوی مشتری ، وارد فاز نمونه سازی می گردد که توسط گروه مهندسین مجموعه انجام می شود.

این امر در برخی موارد و در شرایط خاص انجام می گردد. زمان زیادی برای ایجاد یک نمونه صرف می شود که برای تمامی محصولات مقرون بصرفه نیست. دستگاه های تولید پس از استارت باید در تعداد بالا اقدام به برشکاری نمایند.

چاپ و تولید جعبه بسته بندی فست فود

پس از گذران تمامی مراحل ، ابعاد و نقشه به دستگاه های منتقل می گردد. مواد اولیه خام وارد خط تولید می گردد. سپس همزمان دستگاه های مختلف اقدام به چاپ طرح و نقشه به روی کارتن یا کاغذ ها می نمایند. از سوی دیگر با استفاده از سایر دستگاه ها اقدام به برشکاری مینماییم.

چاپ و تولید جعبه بسته بندی فست فود

جعبه فست فود در تهران

در بسیاری از شهر ها تولید کننده جعبه فست فود وجود دارد ولی در تهران به دلیل تولید بالا، قیمت کمتر مواد اولیه و امکان ارسال به سراسر کشور ، موجب می گردد که قیمت کمتری برای شما تمام شود. جعبه فست فود در تهران توسط چاپخانه نقش سبز به صورت تخصصی انجام می پذیرد. از این رو شما با دسترسی توسط وسیله شخصی یا حمل و نقل عمومی به سوی دفتر این مجموعه حرکت نمایید.

جعبه فست فود در تهران

از سوی دیگر امکان سفارش گیری تلفنی ، اینترنتی و تمامی مراحل دیگر برای شما وجود دارد. این عوامل موجب گردیده که مشتریان ما در حاشیه تهران و شهرستان ها چاپ مجدد و خرید را به آسانی انجام دهند.

خریداران پک فست فود همواره از چاپخانه های تولیدی انجام میدهند. همانند محصولات عمومی نیست که درون فروشگاه یا بازار های خاصی برای این موضوع بیابید. دلیل آن وجود تنوع در ظاهر و ابعاد می باشد که به صورت خاص برای هر مجموعه مورد نیاز است.

بازار جعبه فست فود در تهران

بالاتر به این موضوع اشاره نمودیم که بازار خاصی و جامعی برای این موضوع وجود ندارد. اغلب مشتریان در این زمینه با چاپخانه ها فعالیت دارند.

قیمت جعبه فست فود

توضیحات کاملی در خصوص روند تولید و عرضه جعبه های بسته بندی ارائه نمودیم. ولی موضوع دیگر مربوط به قیمت است که در کنار کیفیت برای مشتریان اهمیت دارد. مجموعه نقش سبز قیمت جعبه فست فود را با توجه به میزان مواد اولیه که در ابعاد شما مشخص می گردد. همچنین چندین آیتم دیگر به مشتری عرضه می نماید. تولید جعبه ها در شغل ما همانند محصولات عمومی نیست که از قیمت ثابتی برخوردار باشد.

قیمت جعبه فست فود

البته قابل ذکر است که محصولات جعبه در دو نوع عمومی و سفارشی وجود دارند. محصولات عمومی چون از قبل تولید و در ابعاد عمومی ارائه می گردد که قیمت ثابتی داشته و قادرید از کارشناسان این مجموعه سریع دریافت نمایید. ولی محصولات سفارشی با توجه به ابعاد و درجه کیفیت مد نظر ارائه قیمت می نماییم.

مرتبط با این پست را از دست ندهید

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست وب سایت