ساک دستی تبلیغاتی

یکی از موارد در تبلیغات مربوط به جابجایی محصولات فروشی می باشد. ساک های دستی که با استفاده از کارتن ، مقوا یا کاغذ تولید می گردند. این محصولات در کنار زیبایی ، درون محیط زیست نقش بسزایی ایفا می نمایند. از این رو که بسیار تجزیه پذیر هستند. وقتی مشتری شما محصولی از شما خریداری می نماید. بهتر است که بجای نایلون از ساک های فوق استفاده نمایید. اینگونه مشتری به سمت شما بازمی گردد. از سوی دیگر تبلیغات کار شما در سراسر موقعیت مشتری انجام می گردد. ساک دستی تبلیغاتی از اهداف اصلی ما در راستای تبلیغات برای شما مشتری عزیز می باشد.

ساک دستی کاغذی

این محصول از جنس کاغذ تولید می گردد. کاغذی با قدرت مناسب که رخ زیبایی را ایجاد می نماید. ویژگی های بسیاری در محصول فوق برای شما ایجاد می گردد. قابل ذکر است که مجموعه نقش سبز در تنوع های بسیاری محصول فوق را ایجاد می نماید.

ما همواره محصولاتی در راستای تبلیغات در تنوعی از شاپینگ بگ را ایجاد می نماییم. این محصولات با توجه به درخواست و طراحی مورد هدفشان است.

شاپینگ بگ

ابعاد ساک دستی تبلیغاتی

ابعاد هر ساک تبلیغاتی با توجه به درخواست مشتری انجام می گردد. هر مجموعه با توجه به محصولات ، اقدام به ارائه ابعاد مورد نظر انجام میدهد.

این ابعاد با توجه به میزان محصول درون آن و البته وزن نیز مورد توجه قرار می گیرد که به راحتی قابل استفاده باشد.

انبارداری

محصول ساک کاغذی تبلیغاتی به صورت یک لایه قابل نگهداری است. از این رو قادرید در یک محدوده کوچک ، تعداد زیادی از آنان را نگهداری کنید.

دسته ساک تبلیغاتی

برای حمل راحتتر دارای دو دسته جهت دریافت است. از سوی دیگر برای زیبایی کار از بند های زیبا بافته یا نوع های متفاوت استفاده می گردد.

اینگونه علاوه بر استفاده توسط کاربران، از زیبایی بیشتری برخوردار می شوید.

مرتبط با این پست را از دست ندهید

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست وب سایت