سینگل زیر پیتزا

سینگل زیر پیتزا به ورق فلوتی که از دو لایه تشکیل شده باشد، سینگل پیتزا یا کاغذ زیر پیتزا می‌گویند. از این مقوا در بسته بندی‌های  فست فود برای زیر پیتزا  استفاده می‌شود که به آن سینگل پیتزا، Pizza Pad و Pizza Liner نیز گفته می‌شود. کاغذ زیر پیتزا بر اساس نوع پیتزا و سایز آن به اندازه‌ و اشکال مختلفی تولید می‌شود.

سینگل زیر پیتزا دایره ای

سینگل زیر پیتزا

با توجه به ظاهر پیتزایی که ارائه می کنید. سینگل مخصوص به آن را به شما عرضه می نماییم. مجموعه هایی که درون سالن اقدام به ارائه خدمت می نمایند. یا اینکه از صفحه های چوبی برای ارائه پیتزا به مشتری اقدام می نمایند. عمدتا از نوع سینگل دایره ای برخوردار هستند.

در مواردی که ارسال به کالا یا بیرون بر استفاده می نمایید. نوع های دیگر همچون مربعی ، شرایط بهتری را اعمال می نماید. انتخاب سینگل زیر پیتزا مناسب با توجه به محصول شما انجام میگردد. نقش سبز تمام موارد را عرضه می نماید. مناسبترین قیمت در خصوص نوع مربعی می باشد.

از نظر ظاهری به موارد زیر تقسیم میشود:

  • سینگل زیر پیتزا دایره ای
  • سینگل زیر پیتزا مربع ای
  • مثلثی
  • ستاره ای
  • همچنین نوع های بسیاری با توجه به درخواست شما قابل عرضه است.

به صورت کلی این سینگل ها به صورت مربع در ابعاد بزرگ هستند. برای بدست آوری نوع های دایره ای یا اشکال دیگر ، نیاز به برش زنی آن می باشید. این موضوع موجب می گردد که برخی از قسمت های برش دیگر به کار نیاید و همین عامل موجب افزایش قیمت آن میشود.

انواع سینگل زیر پیتزا

سینگل زیر پیتزا از نظر مدل و شکل هم متفاوت است. مدل‌های مختلفی از سینگل پیتزا تولید می‌شود که هرکدام باتوجه به نوع، وزن و ابعاد پیتزا مورد استفاده فست فودی‌ها قرار می‌گیرند. در ادامه انواع آن را معرفی می‌کنیم.

سینگل زیر پیتزا مربعی

سینگل زیر پیتزا مربع ای

سینگل زیر پیتزا مربعی یا یک‌تکه، گزینه‌ای ارزان و مقرون‌ به صرفه برای پیتزا است. این نوع سینگل به راحتی سرهم می‌شود و فضای کمی اشغال می‌کند. نوع سینگل پیتزای مستطیلی هم از نظر طراحی و سهولت استفاده مثل همین مدل مربعی است.

جعبه پیتزای دوتکه

جعبه پیتزای دوتکه به صورتی است که در جعبه از بدنه جدا می‌شود و مثل جعبه‌های یک‌تکه نیست که فضای زیادی از میز را اشغال کند. مقاومت و استحکام جعبه‌های دوتکه، بالا است و به‌صورت دایره‌ای، مربعی یا چندضلعی در ابغاد مختلف ساخته می‌شود.

سینگل زیر پیتزا چندضلعی

سینگل زیر پیتزا چندضلعی به صورت شش ضلعی و هشت ضلعی تولید می‌شود. از نظر قیمت، جزو سینگل های گران قیمت است اما در عین حال شکیل و بسیار زیبا است.

سینگل زیر پیتزا مثلثی

سینگل زیر پیتزا مثلثی در اکثر مواقع برای بیرون بر پیتزا‌های آمریکایی استفاده می‌شود. این سینگل در سایزهای متفاوتی تولید می‌شود. سینگل پیتزا مثلثی در پیتزا، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سینگل انتخاب خوبی برای حفظ غذا از آسیب‌های احتمالی است.

نوع سینگل پیتزای مثلثی یکی از موارد جذاب و جدید برای پیتزاهای مثلثی شکل است. شکل و ظاهر متفاوت این محصول ، آن را به یک گزینه عالی برای برندسازی تبدیل می‌کند.

نکات سینگل زیر پیتزا

اندازه سینگل زیر پیتزا باید کمی (2-1 سانتی‌متر) کوچک‌تر از جعبه پیتزا باشد.

بین نحوه ارائه سفارشات مشتری شما و تعداد سینگل‌ پیتزایی که سفارش می‌دهید، ارتباط مستقیم وجود دارد. اگر نحوه ارائه غذا در فست‌فود یا رستوران شما به شکل بیرون‌بر و دلیوری است، باید به تعداد جعبه‌های پیتزا، سینگل هم خریداری کنید. اما اگر علاوه بر سفارشات بیرون‌بر، برای سرو داخل سالن هم نیاز به سینگل پیتزا دارید، باید تعداد بیشتری سینگل خریداری کنید.

اگر نگران حجم اشغال شده ‌(حجم انبارداری) سینگل‌های پیتزا هستید، این نکته را در نظر داشته باشید که اگر برای 1000 جعبه پیتزا فضای مشخصی در نظر دارید، برای سینگل زیرپیتزا 4/1 آن فضا را می‌توانید به انبار کردن این محصول اختصاص دهید.

جنس سینگل زیر پیتزا

در تولید سینگل پیتزا برای بالا بردن استانداردهای بهداشتی، از کاغذ تحریر نو استفاده می شود.

گرماژ مورد استفاده برای کاغذ تحریر نو بین 60 تا 80 گرم است. ما در چاپخانه ایرانیان پک از باکیفیت‎‌ترین (ضخیم‌ترین) نوع کاغذ تحریر وارداتی استفاده می‌کنیم.

ضخامت کاغذ زیر پیتزا مورداستفاده در صنعت فست فود در کیفیت آن تأثیر چشم‌گیری می‌گذارد.

به‌طوریکه هرچه سینگل ضخیم‌تر باشد، پیتزا تازگی و ترد بودن خود را بیشتر حفظ می‌کند.

چرا باید از سینگل و کاغذ زیر پیتزا استفاده کنید؟

اگر مشتریان‌تان سفارش‌های بیرون بر ناراضی هستند؛ احتمالاً یکی از مشکلات اساسی، سینگل پیتزای بی‌کیفیت و نازک است.

برخی مواد اولیه پیتزا مثل گوجه یا قارچ که آبدار هستند، ممکن است از خمیر پیتزا عبور کرده و به کاغذ زیر پیتزا برسند.

در این صورت خمیر به سینگل پیتزا می‌چسبد و وقتی مشتری تکه پیتزا را بر می‌دارد، پیتزا به همراه سینگل از جعبه جدا می‌شود.

در همین لحظه است که مواد پیتزا به‌هم می‌ریزد و نان پیتزا خمیر می‌شود.

شما که همیشه پیتزا را با نان ترد و مواد اولیه باکیفیت در سالن رستوران یا فست‌فودتان ارائه می‌کردید، با نظرهای منفی کاربران و مشتریان‌تان در شبکه‌های اجتماعی روبرو می‌شوید.

جالب است بدانید که سینگل پیتزا اگر وارداتی یا به اصطلاح خارجی باشد و ضخامت بالایی نیز داشته باشد، احتمال رخ دادن این اتفاق به حداقل می‌رسد.

سینگل‌های زیر پیتزا به‌دلیل حالت کنگره‌ای که دارند، هوا را از میان منافذ عبور می‌دهند و پیتزا ترد بودن خود را حفظ می‌کند.

سخن آخر

  • از آنجایی که سینگل زیر پیتزا روغن غذا را به خود جذب می‌کند، مانع چرب شدن جعبه پیتزا می‌شود و در نتیجه به جلوه بصری غذای شما آسیبی نمی‌رساند.
  • به علت بهداشتی بودن کاغذ سینگل، سلامت و کیفیت غذای رستوران‌تان از استانداردهای بالاتری برخوردار خواهد بود.
  • به دلیل تنوع شکل سینگل‌های پیتزا، جلوه بصری غذای درون جعبه جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد.

مرتبط با این پست را از دست ندهید

دیدگاه کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست وب سایت